Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Pașii necesari pentru raportarea cheltuielilor în cadrul platformei granturi.imm.gov.ro

Astăzi, 18 februarie 2021, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a publicat un tutorial cu pașii de efectuat în sistemul informatic – granturi.imm.gov.ro - de către beneficiarii măsurilor 1 „Microgranturi” și 2 „Granturi pentru capital de lucru”, aflați în etapa de raportare a cheltuielilor efectuate și încărcare în aplicație a facturilor, op-urilor și raportului de progres.  

Tutorialul este disponibil aici.

Începând cu data de 16 februarie 2021, în aplicația granturi.imm.gov.ro a fost introdus modulul Implementare, alături de secțiunea de raportare a cheltuielilor.

Informații despre ce presupune modulul Implementare pentru fiecare dintre măsuri, conform procedurilor de implementare, aici.

Ana-Maria Radu,

www.fonduri-structurale.ro

Sursa: MEAT

Vizualizări: 1974