Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Doar 3 proiecte finanțate pe Innotech Student!

AM POCU a publicat astăzi, 7 mai 2021, listele intermediare ale cererilor de finanțare care au obținut minim 70 de puncte şi punctajul minim pentru fiecare criteriu de evaluare, în etapa de evaluare tehnică și financiară pentru apelul de proiecte POCU/829/6/13 Innotech Student.

Pe lista intermediară a proiectelor selectate la finanțare se regăsesc doar 3 proiecte, al căror punctaj este de 100 de puncte. Cele trei proiecte vor fi implementate de două universități din Regiunea Vest și o universitate din Regiunea Nord-Est. Reamintim că la lansarea programului, miniștri promiteau o suplimentare a bugetului pentru acest apel de până la 150 milioane de euro. Ministrul Fondurilor Europene de la acea vreme, domnul Marcel Boloș, a promis studenților din întreaga țară acces la finanțări pentru start-upuri în cadrul unei caravane care a avut loc în întreaga țară în aprilie – mai 2020.

Contactați de fonduri-structurale.ro, reprezentanții ministerului nu au transmis până la ora publicării acestei știri o poziție cu privire la această decizie.

Descarcă lista intermediară a proiectelor selectate la finanțare.

În ceea ce privește proiectele aprobate pe lista de rezervă, numărul acestora este de 257, toate proiectele selectate pe lista de rezervă având un punctaj sub 100 de puncte.

Descarcă lista intermediară a proiectelor aprobate pe lista de rezervă.

Cererile de finanțare care se află pe lista intermediară a proiectelor selectate la finanțare se încadrează în limita alocării financiare de 20.000.000 euro, în conformitate cu prevederile Ghidului Solicitantului – Condiții Specifice, aprobat prin OMFE nr. 677/28.05.2020, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu prevederile HG nr. 558 din 16 iulie 2020 privind aprobarea Programului Național INNOTECH STUDENT finanțat în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020.

Începând cu data de 07.05.2021, solicitanții vor primi, prin sistemul electronic MySMIS 2014+, Notificarea cu privire la rezultatul evaluării tehnice și financiare, precum şi grilele de evaluare.

Solicitanții pot contesta rezultatul evaluării cererii de finanțare o singură dată pentru această etapă. Contestațiile se vor depune de către solicitant în sistemul MySMIS 2014+ în termenul precizat în cadrul notificării privind rezultatul evaluării tehnice şi financiare, potrivit pașilor descriși în documentul „Modalitatea de depunere a contestației în sistemul informatic MySMIS”.

Pentru cererile de finanțare care se află pe lista intermediară de rezerve, după soluționarea contestațiilor, Ministerul Investițiilor şi Proiectelor Europene va analiza oportunitatea utilizării mecanismului de supracontractare, în conformitate cu prevederile OUG 40/2015 cu modificările și completările ulterioare.

Raluca Prelucă,

Ana-Maria Radu,

www.fonduri-structurale.ro 

Sursa: MIPE

Vizualizări: 6122