Ești membru? Cont nou / Autentificare
Ştiri

Implementare proiect „Cum sa actionam în situatii de urgenta?”

Consiliul Local Bîcles, în parteneriat cu Consiliul Judetean Mehedinti si Primaria orasului Kladovo, deruleaza în cadrul Programului de Vecinatate Romania – Serbia 2004 - 2006 proiectul „Cum sa actionam în situatii de urgenta?”.

Acest proiect urmareste modernizarea si cresterea eficientei administratiei publice (atat la nivelul comunei Bîcles, cat si la nivelul orasului Kladovo) pentru gestionarea situatiilor de urgenta, precum si dotarea cu mijloace tehnice si materiale a serviciului de voluntariat pentru situatii de urgenta din cadrul Primariei Bîcles.

Implementarea proiectului presupune stabilirea mecanismelor si protocoalelor de actiune în domeniul interventiei în situatii de urgenta. Se va demara o campanie de informare în domeniul interventiei în situatii de urgenta, campanie ce va fi desfasurata la nivelul comunei Bîcles, dar la care vor participa, în mod activ si reprezentantii primariei Kladovo; deasemenea Serviciul de voluntariat pentru situatii de urgenta Bîcles va fi dotat cu mijloace tehnice si materiale moderne, urmand a se achizitiona inclusiv o masina de stingere a incendiilor si un utilaj de deszapezire, dotate conform standardelor în vigoare.

Valoarea totala a proiectului este de 337 958 Eur iar durata de implementare este de 12 luni.

„În concordanta cu Documentul Comun de Programare, obiectivul global al Programului de Vecinatate 2004 – 2006 este atingerea unei dezvoltari economico – sociale echilibrate în zona de granita dintre Romania si Serbia prin aplicarea principiilor cooperarii transfrontaliere ”

Persoana de contact:
EC. MINA ALINA BURTEA
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
DIRECTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA, RELATII PUBLICE, RELATII EXTERNE
TEL/FAX: 0040 352 52 11 60
MOBIL: 0040 728 98 91 51

Sursa: MDLPL

Vizualizări: 142