Fundația Civitas pentru Societatea Civilă angajează manager de proiect cu experiență pe POSDRU/POCU sau PNDR!
Fundația Civitas pentru Societatea Civilă organizează un concurs pentru ocuparea unui post de manager de proiect în cadrul biroului regional Cluj-Napoca.
Fundaţia Civitas a fost fondată în octombrie 1992, motivaţia principală fiind nevoia creşterii capacităţii administraţiei publice locale şi nevoia stimulării implicării cetăţenilor în luarea deciziilor şi administrarea comunităţilor locale.
Pentru realizarea acestei misiuni, Civitas are drept obiective:
- elaborarea şi implementarea de programe în domeniul dezvoltării locale şi regionale;
- dezvoltarea relaţiilor dintre administraţia publică locală şi populaţie, sprijinirea iniţiativelor locale;
- organizarea de consultanţă de specialitate pentru administraţiile publice locale în diverse domenii.
Cerințe pentru candidații la postul de manager de proiect:
- studii superioare universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul socio-economic;
- cunoștințe privind programele de finanțare europene, administrație publică, dezvoltare rurală, mediul ONG;
- cunoștințe avansate obligatorii de limba engleza, română;
- cunoștințe avansate de operare calculator (Office, SPSS/STATA sau echivalent);
- capacitate de lucru în echipă;
- flexibilitate în gândire, adaptabilitate;
- capacitate de analiză și sinteză;
- abilități de raportare și de comunicare;
- experiență specifică 2 ani în domeniul managementului de proiecte în domeniul economiei sociale, antreprenoriat, dezvoltare rurală (în mod special Leader).
- sincer, deschis către nou, creativ, dinamic, înclinat spre rezolvarea problemelor, responsabil, are disponibilitate de implicare și angajament, abilități de comunicare și organizare, adaptabil, dornic de a lucra într-un mediu neconvențional, dornic de a genera un impact pozitiv asupra societății.
Constituie avantaje:
- diplomă de formator;
- abilități de utilizare a programelor de editare a imaginilor;
- cunoștințe privind achizițiile publice;
- cunoașterea limbii maghiare;
- permis de conducere cat B minim un an experiență;
Responsabilități:
- elaborează cereri de finanțare în domeniul de activitate;
- identifică surse și metode de finanțare;
- se implică în activități administrative și de management de la nivelul Fundației CIVITAS pentru Societatea Civilă,
- reprezentarea organizației în relațiile cu beneficiarii/partenerii;
- implicare în organizarea și derularea cursurilor de formare profesională;
- participă la organizarea și derularea evenimentelor organizației;
- menținerea relației cu presa;
- oferă informații și orientare beneficiarilor și partenerilor;
- dezvoltare organizațională, muncă voluntară.
După caz postul implică deplasări în teren în mediul rural cu durată de mai multe zile.
Beneficii:
- mediu de lucru modern;
- echipă tânără și dinamică;
- perspective de dezvoltare profesională;
- posibilități de deplasări în țară și străinătate;
- participare la evenimente, cursuri organizate de fundație.
Pentru detaliile privind documentele care trebuie depuse, etapele de selecție și termenul până la care se pot depune aplicațiile, click aici.