Autoritatea pentru Digitalizarea României a lansat procedura de selecție a partenerilor din cadrul proiectului „Competențe în tehnologii avansate pentru IMM-uri”

Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) a lansat astăzi, 9 mai 2023, la ora 09:00, procedura de selecție a partenerilor în cadrul proiectului „Competențe în tehnologii avansate pentru IMM-uri”, finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență, Componenta 7 „Transformare digitală”, Operațiunea D. „Competențe digitale, capital uman și utilizarea internetului”, Investiția I19.

Obiectivul general al proiectului este de a sprijini transformarea digitală a minimum de 2000 de întreprinderi mici și mijlocii (IMM), prin consolidarea competențelor digitale ale angajaților acestora și specializarea forței de muncă în tehnologii emergente. Angajații IMM-urilor își vor putea îmbunătăți nivelul de cunoștințe și competențe prin participarea la programele de formare în nouă domenii tehnice emergente: Internet of things, Big data, Cloud technologies, Învățarea automată, Inteligența artificială, Automatizarea proceselor robotice, Blockchain, Cyber-Physical Systems, Additive manufacturing.

Procedura de selecție este competitivă, transparentă, nediscriminatorie și necondiționată și vizează partenerii care vor realiza, în cadrul unei platforme informatice pusă la dispoziție de către ADR, formarea și evaluarea competențelor profesionale ale angajaților din IMM-uri, în cele nouă domenii tehnice emergente.

Ca urmare a acestei proceduri, ADR va selecta parteneri care vor pune la dispoziție curriculum-ul și programele de formare ce pot răspunde cel mai bine nevoilor de îmbunătățire a nivelului de cunoștințe, competențe și aptitudini ale angajaților din IMM-urile care solicită acest sprijin în domeniile enumerate mai sus.

Etapele ce trebuie urmate în vederea selecției:

  1. În prima etapă, trebuie să transmiteți, pe adresa de e-mail secretariat.competente@adr.gov.ro, o solicitare prin care vă exprimați intenția de a depune documentația în vederea selecției de parteneri. Solicitarea trebuie să cuprindă obligatoriu datele dumneavoastră de contact, respectiv: denumirea organizației, adresa de e-mail, persoana de contact, numărul de telefon.
  2. În a doua etapă, utilizând datele de contact furnizate în prima etapă, echipa ADR vă va crea un cont pe platforma https://competente.e-guvernare.ro. Ulterior, printr-un e-mail separat, veți primi un link de acces, împreună cu datele necesare accesării platformei.
  3. După autentificarea în contul dumneavoastră, veți avea posibilitatea de a încărca toate documentele solicitate de ADR conform Metodologiei de selecție a partenerilor.

Metodologia a luat în considerare observațiile primite de la părțile interesate în cadrul procesului de consultare publică. Documentul ce conține clarificările formulate ca urmare a observațiilor poate fi accesat aici.

De asemenea, modelul de Acord de parteneriat este disponibil aici.

Calendar procedură selecție a partenerilor:

  • Dată lansare: 09.05.2023, ora 09:00
  • Dată finalizare: 21.06.2023, ora 17:00

Pentru orice alte detalii referitoare la procesul de înscriere, puteți contacta adresa: secretariat.competente@adr.gov.ro. 

Sursa: Autoritatea pentru Digitalizarea României