Erată la anunțul privind lansarea procedurii de evaluare a eligibilității IMM-urilor în cadrul proiectului „Competențe în tehnologii avansate pentru IMM-uri”

Autoritatea pentru Digitalizarea României a publicat marți, 9 iulie 2024, erată la anunțul privind lansarea procedurii de evaluare a eligibilității IMM-urilor în cadrul proiectului „Competențe în tehnologii avansate pentru IMM-uri”.

Astfel, se modifică textul privind cazierul judiciar, mai exact:

„Cazier judiciar al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al operatorului economic, sau al celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control, conform certificatului constatator emis de ONRC, în termen de valabilitate la momentul prezentării;”

se înlocuiește astfel:

„Cazier judiciar al reprezentantului legal“

Așadar, în contextul demarării etapei de evaluare a eligibilității, IMM-urile vor depune pe platforma PNRR următoarele documente:

  • Anexa 1- Declarație privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici și mijlocii;
  • Anexa 2 – Declarație cu privire la evitarea dublei finanțări;
  • Anexa 3 – Declarație privind eligibilitatea societății în vederea acordării ajutorului de minimis;
  • Anexa 4 – Declarație privind absența conflictului de interese;
  • Anexa 5 – Declarație privind ajutoarele de minimis primite de întreprinderea unică în decursul ultimilor 3 ani calendaristici (evaluați în mod continuu), indiferent de sursa de finanțare (fonduri naționale sau fonduri europene);
  • Anexa 6 – Declarație privind alte ajutoare primite de solicitant pentru aceleași costuri eligibile pentru care solicită finanțare în temeiul schemei de minimis;
  • Adeverință pentru fiecare persoană care are calitatea de angajat pentru care se solicită formare, din care să rezulte că respectiva persoană este încadrată cu contract individual de muncă la respectivul IMM;
  • Împuternicire persoană care angajează răspunderea IMM, dacă este cazul;
  • Certificate de atestare fiscală pentru sediul principal și, acolo unde este cazul, certificate de atestare fiscală pentru sediile secundare ale IMM, care indică nivelul obligațiilor bugetare datorate și restante, aferente impozitelor, taxelor și contribuțiilor la bugetul general consolidat, respectiv bugetul local, în termen de valabilitate la momentul prezentării;
  • Cazier judiciar al reprezentantului legal.

Descarcă documentele

Sursa: Autoritatea pentru Digitalizarea României